dinsdag 10 augustus 2010

Blauw

De laatste jaren is er vanuit de naamachinehandels en fabrikanten van machines een grote aandacht gekomen voor het quilten. Zelf heb ik een Bernina 440 Quilters Edition en zou mijn machintje niet meer kunnen missen.
Er zit een BSR  op , waardoor het quilten een plezier is. Ook is de opening groter zodat je quilten iets beter tussen de machine kan.
Hier sta ik op de foto met Ida van naaimachinehandel Marien in Turnhout tijdens de opendeurdagen van de winkel.

Bij Naaimachinehandel Van Rooy in mechelen hebben ze een wedstrijd BLAUW uitgeschreven.
Heb mijn quilt binnen gebracht. De tittel is "vakjes" .
Tijdens het jaar in de academie heb ik veel stalen geverfd en heb er kleine quiltjes van gemaakt. Deze zijn op zelf geverfde stof  bevestigd .
Als je geboren wordt , wordt je al onmiddellijk in een vakje geplaatst . Er zijn mensen die echter hun gans leven blijven zoeken bij wie of wat ze horen.
Alle wedstrijd quilten zijn te zien in de winkel tot 21 september en van 22 tot 26 september in de Nekkerhal van Mechelen tijdens het hobbysalon 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten