zondag 2 oktober 2011

Reeks

Toen ik zwanger was van Femke ( al weer 30 jaar geleden) had ik in lino een stempel uitgesneden. Ik wou hem gebruiken voor het geboortekaartje maar mijn schoonmoeder vond dit wat te ver gaan. Heb de stempel terug gevonden ( nog eens een kast uitgeladen) en ben er nu kleine werkjes van aan het maken.
Ga ze verschillend bewerken maar weet nog niet goed hoe ik ze verder ga verwerken. Misschien een vraagje voor TexTase. Donderdag is onze eerste bijeenkomst.
Op deze foto kan je zien dat ik voor drukwerk nog altijd de oude goede deegrol gebruik. Jaren geleden heb ik druktechnieken gevolgd, wel op papier, maar toen werd er soms een fles ( leeg) wijn of de deegrol gebruikt. Alle technieken die ik toen geleerd heb kan ik nu nog steeds gebruiken voor mijn stofjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten