maandag 25 juni 2012

Zon

Wat de zon en elke dag een uitzicht als dit al niet met je doet.
Deze keer zaten we in Eze tussen Nice en Monaco. Op onze gebruikelijke toer langs de musea in de buurt weer andere dingen gezien dan de vorige keren. Betrap mezelf er toch altijd op dat ik voor de felle kleuren val.



In Nice gaat het laatste patchworkwinkeltje in de buurt einde deze maand dicht De mevrouw vertelde dat de huren voor een kleine winkel niet meer te betalen waren en ze gaat nu verkopen via internet.Ik heb nog een paar stofjes gevonden
die ik kan gebruiken.
Kijk ook altijd uit of ik geen inspiratie vind bij de kunstenaars die in de kleine stadjes wonen.
Door het glas zie je het niet zo goed maar deze mevrouw gebruikt allemaal verschillend papier en dan vele lagen vernis erover Haar kleuren waren prachtig.
In het museum voor moderne kunst in Nice was er een Jan Fabre . Dit is gemaakt met allemaal kleine doorsneden van beenderen en hier en daar had het een kantachtige structuur.

3 opmerkingen:

  1. Ik zie dat je een fijne vakantie hebt gehad, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij heb je erg genoten. Daar is de vakantie ook voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ann, zat ook in Frankrijk. Hadden we elkaar tegen kunnen komen. Heerlijk land is het toch.

    BeantwoordenVerwijderen