donderdag 29 november 2012

20 jaar Vlaamse quiltersgilde

Tot verleden jaar wist ik zelf niet van het bestaan af van de Vlaamse gilde ( je moet niet vragen hoe ik al die groepen volg) Ik ben aangenaam verrast geweest vandaag. Eerst was er een zeer mooi gebouw ( wat al veel doet om de werken goed te doen uitkomen) en dan ook het vakmanschap van de getoonde werken. Veel traditioneel maar kan hier toch nog altijd van genieten.
 
 
Ik hou nog altijd het meest van eenvoudige werken maar daarom niet minder moeilijk!


Wat ook altijd verrassend is dat de werken eens op een andere manier worden gebracht.
 
Deze vond ik zeer mooi maar hij hing achter de koffiebar en ik kon er niet goed bij om hem beter te bewonderen.
 
Al een geluk dat ik voor ik naar huis reed nog wat heb geprofiteerd want meer dan 3 uur onderweg geweest voor ik thuis was. Fille van  Gent tot Antwerpen. De tentoonstelling loopt nog tot 2 december, echt de moeite
Locatie: Zebrastraat 32  9000 Gent


 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten