maandag 30 maart 2015

o.v.t. aan verder werken

Dit jaar in september een tentoonstelling en volgend jaar in oktober samen met chris ( http://act-on-impulse.be) deze zal  doorgaan in de creative-factory.be
 Dit is tot hiertoe de planning.  Misschien komt er nog iets met de vrijdag groep.
Daarom ben ik druk bezig met werken te maken. Laat maar stukken van de werkjes zien omdat alles nadien één geheel moet vormen.

Dit weekend veel geprint zodat ik nadien ze kan bewerken. Ideetjes genoeg ( ik word er s' nachts van wakker) wil zeggen , volledig terug in gang!!!


 
mijn soldaatje kan zelfs tegen de koude
 
                                                     En een Belg mocht ook niet ontbreken
 

5 opmerkingen:

  1. You have really run with this theme. Your creativity seem boundless!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat je weer goed bezig bent,ik begin er ook terug in te komen
    Groeten Van Simonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hard gewerkt! Dat wordt een bijzondere tt. gezien ook de wol portretten van Chris.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk Ann en ik ben zeer benieuwd naar het resultaat van je harde werken. Niet vergeten om goed voor je zelf te zorgen en te genieten van het mooie weer. Dat geeft weer extra energie.

    BeantwoordenVerwijderen