zondag 21 juni 2015

hebbedingetje

Gisteren naar een tentoonstelling geweest in de Theobaldus kapel. Prachtige beelden!!!
Er waren er enkele gecombineerd met textiel en dan gaan mijn voelsprieten uit

 
Morgen bijeenkomst om onze werken te verdelen over de kapel.
Opzet van laatste werk. Al een geluk een oud middeltje gevonden dat hier al jaren doelloos in de kast lag.Toen kon ik er niet mee werken en nu zou ik al die spelden er niet inkrijgen zonder geblutste vingers
 
 

Het hele weekend goed doorgewerkt, ben wat uitgerust in Portugal en moet bezig blijven want weet nu de uitslag van Leuven nog niet: DOKTER OP VERLOF

 
 
Inspiratie genoeg maar ik vrees dat mijn hoofd vol zit tot volgend jaar
 
 


 
 

4 opmerkingen:

  1. It sounds like a wonderful time!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige opnames van Portugal! En spannend maar vermoeiend om de tt in te richten. Succes en sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes en sterkte. Wachten duurt lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog even.... Ik zag al vaker bij grote tentoonstellingen werk van Jan Verschueren . Helemaal geweldig toch!

    BeantwoordenVerwijderen