maandag 19 september 2011

De buit

Wat heb ik weer genoten en mijn buit was ook aanzienlijk. Rechts boven zie je een stukje van een vest die ik gekocht heb. De voorbije jaren was er telkens een mode schow maar dit jaar zaten de ontwerpers samen in een pand.
De groep quinTEXsenz heeft op mij de meeste indruk gemaakt, later hier meer over. In dezelfde plaats was er ook werk van Katie Pasquini, Sue Benner en Libby Lehman. Ben drie keer terug gegaan om sommige werken terug te zien en telkens iets anders te ontdekken.
In Ste Croix aux Mines vond ik het werk van Monika Schiwy , klein maar fijn,
een grote inpiratie.
Ook niet vergeten de Belgische delegatie in de eglise de la Madeleine.
Mijn werkje zie je hangen tussen twee grotere werken. Heb positieve commentaren gehad ( de negatieve hebben ze me niet verteld hm, hm ). Om goede foto's te nemen was het niet simpel omdat er vele spots opgesteld stonden.
Ga deze week nog wel enkele keren terug komen want moet al mijn foto's nog nazien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten