maandag 9 januari 2012

Huisjes en andere werkjes

Weet nu al dat ik de tijd niet ga hebben om elke dag een huisje te maken , maar ik ga er wat meer grotere huisjes tussen steken.
Wel al mijn stofjes op kleur en doel geselecteerd en in doosjes gedaan zodat het beter werkt.
Deze twee maanden geef ik ook geen workshops om wat bij te werken.
Mijn tegeltjes quilt " Cato" die ik in opdracht heb gemaakt is bijna af.  De tegels vast zetten( misschien nog een andere opstelling zoeken) en tussen de tegels  nog bijquilten.
Mijn handtas met allemaal streepjes stof van Kaffe Fassett ( een jaar gezocht om 25 verschillende streepjes stofjes te zoeken) begint ook wat op te schieten. De voor en achterkant in hexagon is af , nu nog vele stukjes aan elkaar stikken voor de zij- en onderkant, de pas en een brede band die rond de handtas komt.

3 opmerkingen:

  1. Die huisjes zijn niet echt aan mij besteedt, maar die fotoquilt is wel heel mooi.
    Maar het meest benieuwd ben ik naar die Kaffe-streeptas! Want hij is nu al schitterend...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn de huisjes toch schattig.!
    Ook je fotoquilt is erg mooi en de tas heeft prachtige kleuren het was zo te zien de moeite van het zoeken waard

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal verschillend werk maar mooi.
    Eenvoud siert!

    BeantwoordenVerwijderen