maandag 12 maart 2012

Colours of Africa

Op 20 en 21 april 2013 vindt de textielroute " Colours of Africa" voor de tweede keer plaats in Essen Belgie. In 2010 hebben we met de groep deelgenomen en onze kleine werkjes zijn toen in grotere werken verwerkt. Deze werken zijn per opbod verkocht en één van de werken heb ik toen gekregen.
Dit jaar is er aan me gevraagd om een werk te maken dat 4 weken van te voren buiten wordt gehangen of geplaatst. Het is de bedoeling om te zien wat weer en wind doet met je werk.
Het eerste jaar textiel aan de academie had ik een werk gemaakt rond de cocon van de zijderups. Twee gevilte en één in kunststof. Gisteren heb ik er nog een paar gemaakt en tussen de lagen plastiek heb ik nu wat zijde mee verwerkt.

De kunstenaars die tentoonstellen op 4 verschillende plekken zijn
Dijonne Swift: Zwitserland
Mirjam Pet-Jacobs: Nederland
Marjan Ruitenberg: Nederland
De groep QArt: Belgie
Margo van Strien: Nederland
Annette Jeukens: Nederland
Jacqueline de Jong: Nederland
Laura Liedenberg: Belgie
Later meer over de "Colours of Africa"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten