donderdag 9 mei 2013

Mooie dingen gezien

Deze dagen zijn er veel tentoonstellingen en ik heb al veel mooie werken gezien.
Op de tentoonstelling " stemmen in mijn oor" heb ik al zo een leuke reacties gehad. Einde september ( later hier meer over) mag mijn werk naast de volgende kunstenaars staan

Werk van Jef Van Leeuw
Werk van Renaud Reynders

Ik heb deze week ook met andere mensen kunnen praten over het plagiaat.Wat ik onthouden heb is, het zijn gewoonlijk de mindere " goden" die geen inspiratie hebben en anderen hun werk nodig hebben .
Ook werk van een "oud-leerling" tegen gekomen en dan ben ik toch fier als je ziet wat ze allemaal heeft gemaakt.
 
Nog enkele sfeer beelden van wat werken in het hofke van chantraine
 
 
 
 
Er zijn mooie voorstellen binnen gekomen om volgend jaar een tentoonstelling te houden met de dames van de vrijdaggroep, enkele workshop's te geven en ( even afwachten)  mee naar Frankrijk voor workshop's



2 opmerkingen:

  1. De werken ven jef de leeuw vind ik mooi,ik ben bij hem thuis ook eens gaan zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig. Daar kun je trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen