maandag 28 oktober 2013

Stilaan

Toch weer wat verder gewerkt . Stilaan ,zal ik hopelijk klaar zijn, met al mijn werk dat ik nog af wil hebben tegen februari 2014




Dit werk is 90 op 60 cm en er komen nog twee kleinere werkjes naast. Er moeten nog wat walterkes opkomen. Deze drie vormen één geheel en ik ga ze opspannen.
 Ondertussen hebben we ook de workshoplijst voor febrari klaar. Ik ga eerst alles voorstellen in het " Hofke van Chantraine" voor ik iets op het net plaats.



Dit week-end naar www.creative-factory.be gaan kijken. Eén van de kunstenaars PAUL VAN HEES ,stelt tentoon.
Iedereen is druk bezig met zijn tijdlijn op facebook te plaatsen maar Paul heeft een veel leukere manier. Elke zondag koopt hij een worstenbrood en laat het opwarmen in zijn stamkroeg. Op deze broodzakken kan hij zijn verhaal kwijt. Nog te bezichtigen op 2-3 en 9-10 november van 14.00 tot 17.00 uur in de creative factory ( naast speelkaartmuseum)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten