zondag 17 augustus 2014

Plannen

Ik ben gevraagd om les te komen geven bij TOinC. 



Deze organisatie is een 3 tal jaar geleden ontstaan na het verdwijnen van " De groene varen".
De groene varen was een academie voor mensen met een verstandelijke achterstand die jaren zeer actief en succesvol is geweest tot " men" de geldkraan dicht heeft gedraaid. Ik heb hier altijd met zeer veel plezier les gegeven.
Enkele mensen uit Turnhout hebben nu hun schouders onder dit nieuwe project gezet en al drie jaar vangen zij gasten op die op de academie niet aan bod kunnen komen.
Hieronder enkele werken van de gasten. Ik ga dit jaar vooral werken rond druktechnieken.


 
Nu nog een rustgevende vakantie en ik ben ER klaar voor.

5 opmerkingen:

  1. Mooi van je dat je dat gaat doen en geniet nog van je vacantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben blij dat het beter met je gaat en dit lijkt me een mooi project!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat bijzonder Ann en het zal vast en zeker veel voldoening geven. Geniet nog even van je vakantie, doe ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a wonderful experience! Have a great vacation.

    BeantwoordenVerwijderen