vrijdag 10 december 2010

Stuk voor stuk

De naam van mijn blog en de groep heeft een beetje uitleg nodig.
Er is een rondvraag geweest bij de dames om een naam te zoeken naar aanleiding van onze tentoonstelling.
We hebben er lang over gedaan en er is vanalles uit de bus gekomen maar het waren altijd namen die al in gebruik waren of voor mij te tuttig waren.
Als ik thuis les heb wordt de tafel uitgetrokken en als mijn kleinzoon dan op bezoek is vraagt hij altijd of de
 " madamen" weer komen. Deze madamen heeft lang in de running geweest maar daar er op radio een programma is met deze tittel was het niet bruikbaar. Uiteindelijk is het stuk voor stuk geworden , kort maar krachtig en onze werken worden ook stuk voor stuk opgebouwd.
Het quiltje is dan ook geworden wat ik er van verwacht had en geeft ook een beetje mezelf weer , mijn kleuren zwart en rood en mijn lievelingsontwerper van stoffen Kaffe Fassett. Bedankt dames!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten