woensdag 20 april 2011

Pour l'amour du fil in Nantes

Ik heb juist bevestiging gehad dat mijn werk " zicht uit mijn kamer in Marakkesh" door de tweede selectie is en zal getoond worden tussen de wedstrijdquilts. Het onderwerp was " Extraordinary Travels"
Dit werk heeft in Enghien gehangen en toen hoorde ik één van "de" dames van de Belgische quilt zeggen: dat ze zo iets durven ophangen. Ik wil hier maar mee zeggen geef nooit op want als Carol Veillon van " Quiltmania" die toch al heel wat quilten gezien heeft, mijn werk wel goed genoeg vind, moet je alles met een korreltje zout nemen en over smaak kan je niet discussieren. Ik heb me nooit laten ontmoedigen door commentaar of dat ze je moeten of niet .
Er zijn dames die geen quilt durven inzenden voor St. Marie omdat ( zelf gehoord op de bijeenkomst in Kortenberg) er altijd dezelfde namen en gevestigde waarden mogen meedoen. Zend je werken in dames want als je niet mee doet werk je het zelf in de hand en weet je nooit of je werk erbij zal zijn.

Hier nog een klein deeltje van mijn quiltje . De beurs gaat door in Nantes Frankrijk van 27 tot 30 april
http://www.pourlamourdufil.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten