zaterdag 23 april 2011

Witte quiltjes

Voor de workshop bij Lutgard was er gevraagd om kleine witte quiltjes te maken die uit veel verschillende materialen waren gemaakt.
In dit quiltje is gebruik gemaakt van katoen, damast, zijde, wol, moerbeiboombast, stukjes synthetische kant en draadjes katoen. Dit heb ik met proxion turqouise geverfd. Leuk om te doen en te zien wat de verschillende materialen doen.

Voor het volgense quiltje heb ik ook stukken fleeze en organza gebruikt en alles in een zelf gemaakt bruin geverfd.
Het fluwelen lint dat er tussen zit heeft zelfs een paarse schijn gekregen. Nu het goed weer is ga ik nog wat witte quiltjes maken en daarna verven. Voor de achtergrond moet ik ook nog een groot stuk verven en daarna ga ik de quiltjes als tegeltjes erop zetten.
Voor iedereen een zeer leuk ,lang weekend gewenst en ga nu nadenken waar ik de paaseieren morgenvroeg ga verstoppen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten