woensdag 27 juli 2011

Bijna klaar

Ik ben al mijn gerief voor MON MOL MARTRE , dat dit weekend doorgaat, aan het uitzoeken. Walter heeft voor mijn juwelen een staandert gemaakt maar kom er niet mee toe. Tijdens het zoeken heb ik nog dozen gevonden met juweeltjes die ik jaren geleden heb gemaakt. Maak van mijn hart een steen en doe alles weg.
Ook voor het quilten van de volgende anna ben ik eruit. Ik heb veel soorten gouddraad geprobeerd, maar niets was naar mijn goesting. Ben uiteindelijk met mijn geliefde kettingsteek alles met de hand aan het quilten en de draad heb ik meegebracht van Istanbul.
Ik heb verschillende kleuren van deze iets dikkere borduurdraad meegebracht, die zij vooral gebruiken om op kleding te borduren.
Vandaag proberen een paar tyvekzakjes snijden en tussendoor verder op zoek wat ik allemaal ga meenemen naar Mol.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten