woensdag 20 juli 2011

Boeken

Gisteren zijn mijn stofjes en hebbedingetjes aangekomen.
Ik ga morgen hier wat mee doen want Colin is hier al een paar dagen en dan doe ik niet veel.
Mijn laatste boek dat ik gelezen heb " Tonio" van A.F.Th. van der Heijden is één van de mooieste boeken dat ik ooit gelezen heb. Hij schrijft over de dood van zijn enige zoon, zeer krachtig en totaal niet tranerig. Je voelt hun verdriet en ik kon het boek niet weg leggen.
" Geheime kamers" van Jeroen Brouwers herlezen
"Negentien minuten" van Jodi Picoult , een goed tussen doortje.
De blog heeft soms zijn kuren, dan zijn de volgers weg , een volgende keer werkt de vertaling niet. Ik heb op het forum al vragen gesteld en krijg dan antwoorden van andere bloggers die dezelfde ongemakken ondervinden.
Hopelijk wordt hier vlug iets aan gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten