maandag 23 juli 2012

Alles op zijn plaats

Mijn boeken, tijdschriften, computer en naaimachine staan terug op zijn plaats. Ik kan dus terug op mijn machine maar ik moet eerst het huisje gaan repareren. Het huisje doet al enkele jaren dienst maar nu zijn de zijmuren wat aan het inzakken.
Ik heb ook eindelijk mijn paars werkje om een kader gespannen. Voor de lijntjes heb ik paspelband gebruikt zodat de lijntjes erboven op liggen.
In de tuin heb ik graag verschillende hoekjes zodat je telkens iets anders ziet. Op deze muur hangen vrouwenfiguren die al 10 jaar buiten hangen en door regen, zon en wind gehavend zijn maar nu veel mooier zijn dan pas gemaakt.
Daarom ben ik zeer benieuwd naar de textielroute van "Colours of Africa" waar sommige werken 4 weken van te voren gaan buiten hangen.




1 opmerking:

  1. Het is een goed gevoel als,
    alles weer eens geordend is,
    maar bij mij duurt dat nooit lang.
    groetjes Simonne

    BeantwoordenVerwijderen