dinsdag 17 juli 2012

Van de regen in de regen.

Terug thuis en hier hetzelfde weer als de vijf dagen in Kent.Ons "huisje" was  een typische mansion van de streek. Plaats om 19 personen te slapen en sommige nachten waren er plots 22.
De Oudste dochter van mijn zus ( Leen is getrouwd met een Engelsman en Sjouke woont al 10 jaar in Tenderten) is er op zaterdag getrouwd en alles verliep zeer vlot behalve het weer. De typische kenmerken van Engeland waren aanwezig en omdat Jake een Schot is waren er hier en daar ook wat Schotse accenten.
Deze foto heb ik erbij gezet omdat de dominee erbij staat. Wat een figuur! Zijn meeste aandacht ging of de vrouwen wel degelijk gekleed waren ( op zijn Engels) en nadien op de receptie waren hij en zijn vriend graag geziene gasten.Moesten er hier wat meer mensen zoals hij rond lopen zaten de kerken terug vol.
Nu wat uitrusten en beginnen om mijn blokken van Kaffe fassett vast te naaien.


3 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n bruidegom met kilt. Lijkt me toch bijzonder omn zo'n bruiloft mee te mogen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A mi también me gusto el novio con falda escocesa.
    Bellas fotos .Como puedo seguirla por correo electrónico?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie bruiloft, een hele belevenis, zo. Jammer van het weer.

    BeantwoordenVerwijderen