dinsdag 18 december 2012

Weg gever!!!!

Hoe kan ik het jaar beter eindigen dan met een weg gever. Colin zal op 1 januari de gelukkige trekken.
Het sashiko boek van Susan Briscoe is in het Nederlands en er zijn twee voorbedrukte lapjes bij. Laat een berichtje na op de blog en waag je kans.

Bij deze wil ik ook iedereen mijn beste wensen overbrengen voor 2013 en moge het een creatief jaar worden.
Dit is mijn laatste blogje dit jaar. Ik heb een regenboogvlies ontsteking
(opstoot van reuma) en moet mijn ogen laten rusten( hoe ik dit moet aanpakken weet ik nog niet)

9 opmerkingen:

  1. Voor dat prachtige boek wil ik nog wel weer een kansje wagen. Maar belangrijker is het dat het met je ogen goed gaat. Zoiets kunnen wij niet gebruiken.Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil ook wel een kansje wagen. Sterkte met je ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een weggever is altijd leuk, leuk om te krijgen en leuk om te geven.

    Succes met je ogen en ik zou zeggen, rustig aan. En natuurlijk alast fijne dagen gewenst.

    Groeten, Marina Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n weggever Ann! Jammer dat ik het al heb. Voor liefhebbers van Sashiko zeker de moeite.
    Zorg goed voor jezelf en geef je oogjes rust door ze op tijd eens dicht te doen :-)
    Groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooie weggever,spijtig van je reuma opstoot ik ken dat, zorg maar goed voor je en de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Groeten Simonne;

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Ann, ik hoop dat je ogen snel beter zijn. Zorg goed voor jezelf. Fijne dagen en tot eind januari. Groetjes Laura.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eefke van der Haar-Warffemius19 december 2012 om 02:53

    Allereerst beterschap Ann! Kan me voorstellen dat je hier niet op zit te wachten.
    Susan Briscoe schrijft hele werkbare boeken, ik doe dus graag mee.
    Mooie dagen en een goed begin van 2013.
    met groet van Eefke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou krijg je wel heel veel reacties!
    Beterschap en fijne dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het boek is niet meer te krijgen bij de uitgever en helaas niet eentje axhter gehouden toen ik ze in de winkel had. Ik zou het toch graag eens uitproberen en het pakket ziet er erg aanlokkelijk uit! Ik doe graag mee met je verloting, neem aan dat het nog niet te laat is ;-) fijne jaarwisseling gehad?
    Groetjes
    Marina Fluit

    BeantwoordenVerwijderen