zondag 27 juli 2014

Rusten

Even rusten. Ik heb een hartaanval gehad en wordt morgen naar de hartkatheterisatie gebracht.
Wist al langer dat er iets niet juist zat maar ja de huisdokter weet het altijd best
Mij altijd met een slecht gevoel naar huis gestuurd en nu is het dan toch heel erg schrikken .
                                                                                                                                                                     
                                                          samen kom ik er wel door

14 opmerkingen:

  1. Is dat schrikken! Ann ik leef met je mee en wens je veel beterschap.
    Groeten Simonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef is dat schrikken!Veel beterschap en rust toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oef Ann, dat is schrikken. Beterschap en rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je sterkte. Luister naar je lichaam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hola, dat kan toch niet waar zijn zeker? Veel beterschap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel beterschap Ann en al is het moeilijk wel echt rusten ! Een klein handwerkje mag misschien wel , anders ga je jezelf opboeien .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ann wat een schrik. En wat fijn dat je het ons nog kunt vertellen... Een goed en volledig herstel gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is schrikken- veel beterschap voor je en rusten en een hug uit Australie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel veel beterschap, Ann. En ik hoop dat je er weer snel bovenop bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje Ann, wat is dat schrikken, veel sterkte met de catheterisatie en een spoedig herstel, heel veel liefs van mij, dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I will send positive energy, love and prayer your way.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is enorm schrikken Ann. Ik hoop dat je snel weer de "oude" bent en weer lekker met de lapjes bezig kunt zijn. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel sterkte Ann. Doe het voorlopig echt maar even rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen