woensdag 10 november 2010

www.globalchange.me

Een paar weken geleden kreeg ik een mail van GLOBALCHANGE om een paar blokken van 30 op 30 cm te maken voor de Centrale Africaanse Republiek. Had nog proeflblokken liggen en heb ze opgestuurd en dit heeft me geen 4 euro gekost.
Ik heb dit aan veel mensen laten weten maar als je naar hun site gaat ben ik blijkbaar de enige uit Belgie die gereageerd heeft.
Spijtig voor diegenen die niet hebben meegedaan want heb sindsdien contacten over heel de wereld.en als ik mijn statistieken bekijk wordt mijn blog in veel landen gelezen. Zit zelfs al over de 4000 bezoekers wat ik nooit verwacht had.
De eerste quilt ( er zit een blok van mezelf in ) is af en je kan nog bieden tot einde novenber. Voor de moment staat de teller op 450 dollar en je kan nog een week bieden. Er worden nog quilten gemaakt van de overgebleven blokken die nadien ook op Ebay komen. Op hun site  http://www.globalchange.me/ kan je alles lezen over hun bedoeling en hun projecten die ze steunen.

1 opmerking:

  1. Geweldig Ann dat je op deze manier je steentje bijgedrage hebt! Ik hoop dat deze quilt KEI veel gaat opbrengen !!!

    BeantwoordenVerwijderen