vrijdag 22 juli 2011

anna's

Eindelijk is alles open geknipt, moet nog een paar rasters overstikken want de zijde is zo fragile en ik moet toegeven dat ik er twee keer ingeknipt heb. Ik kan nu beginnen met de tussenlaag , de achterkant en dan beginnen quilten. Ik heb heel wat proefjes gedaan om de juiste draad te zoeken en ben uitgekomen bij gouddraad van Madeira
Ik ben ook begonnen aan Anna en K.F. Mijn verzameling Kaffe Fassett stofjes ga ik gebruiken om me voor te stellen op een speelse manier. Moet nog heel wat gezichten erbij zetten maar het is zo leuk om in de bloemen ogen of een mond te zoeken.
Ik hoop dat de dames van het nieuwe groepje al hebben nagedacht ( of al begonnen zijn) aan hun portretten want ik heb een heel bijzonder voorstel gekregen om ons voor te stellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten