vrijdag 29 juli 2011

Mon Mol Martre

Heb alles klaar liggen om dit weekend op de kunstenaarsmarkt in Mol te gaan staan. ( quilten, juwelen, sjaals ,kaarten, boekenleggers enz.)
Hopelijk blijft het weer droog en ik verheug me er op om veel mensen van de academie te zien . Ik kan dan ook eens werk van hun zien dat anders niet getoond wordt.
Er is ook gevraagd om met een werk bezig te zijn en moet nog beslissen wat ik ga doen.
 De little quiltjes of love gaan ook mee en ik heb er een tiental klaar gesneden. Ik hoop dat er mensen  een quiltje willen maken.
Ik ga ook de voorbeelden en wat we gaan doen meebrengen voor de start van de lessen in september.
De standjes staan langs de wandelweg van de Nete  naar de markt. Ik ben al veel keren gaan kijken en telkens was er zeer veel volk op zondag.
Zaterdag 30 juli van 14 tot 19 uur
Zondag 31 juli van 12 tot 19 uur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten