maandag 1 augustus 2011

Mol

Zaterdag was het ijskoud en volgens de mensen die er al eerder hadden gestaan niet veel volk. Voor mij was het druk genoeg en hier zie je mijn stand ,net opgebouwd. Ik wil Walter bedanken om zijn duikweekend op te offeren om me te helpen .
Ik heb voorstellen gehad om op vier andere kunstmarktjes te gaan staan want iedereen vond de stand zeer kleurrijk en eens iets anders dan al de juwelen en keramiek standen. Kan op dit aanbod niet ingaan want echt alles alleen te moeten doen zie ik niet zitten. Wil wel de mensen bedanken die langs geweest zijn met quiltjes, me gewoon bezoeken en iets te gaan halen om te drinken.
Zondag was het weer veel beter en zeer veel volk. Heb goed verkocht ( zelfs drie quilten) en er was zeer veel interesse voor de quiltjes of love. Ben  naar huis gegaan met een grote zak stofjes die een dame gebracht heeft.
Ook de pers had vragen over de lqol maar wat ze er dan nadien van maken vind ik maar niets. Ze hebben geschreven dat het via de academie van Mol kwam en ik hoop dat ik er geen last mee krijg.
Ik heb dus het patchwork en de lqol nog eens in de  belangstelling gebracht maar er is nog veel werk aan de winkel. Er waren zelfs mensen echt grof ( voor oude dozen. belachelijk) maar ook veel positieve reacties en zelfs van jonge mensen. Ik heb de naam van Kaffe Fassett een paar keer moeten opschrijven .
Een paar van mijn quilten waren met zijn stofjes gemaakt. Nu alles terug op zijn plaatje leggen en goed uitrusten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten