dinsdag 4 oktober 2011

National patchwork happening

Niet vergeten! Volgende week van 13 tot 16 oktober is het in Enghien ( Edingen) weer de jaarlijkse tentoonstelling van de Belgische quilt vereniging.
Dit jaar heb ik geen werk ingezonden , moet toegeven was te laat.
Ik krijg meer en meer berichten dat het veelal niet lukt om een reactie na te laten en de volgers wil ook niet lukken. Weet zelf niet wat er aan te doen. Blogger heeft ook een bericht nagelaten om iets nieuws - dynamisch te proberen maar laat het bij het oude zolang alles niet op punt staat en ze niet meer uitleg geven.
Mijn kontakten die op web-log.nl staan ben ik ook allemaal kwijt. Je kreeg de melding dat er iets ging veranderen maar bij sommigen krijg ik nu een leeg blad.
Ik heb dit jaar van mijn schoonbroer een andere soort van zonnebloem gekregen en vind ze "snoezig"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten