vrijdag 7 oktober 2011

TexTase

Het nieuwe groepje rond annemie,ann,ans,viviane,lydia en ik is gisteren voor de eerste keer samen gekomen. Wij komen om de twee maanden samen en het is de bedoeling om elkaar te stimuleren, om onze grenzen te verleggen en ons te uiten met textiel als medium.
Na wat praktische regelingen kregen we ieder een zakje met allemaal materialen. De opdracht is om een werkje  te maken van 50 op 50 cm , drie lagen en zeker 70 procent van het gekregen materiaal te gebruiken.
Mijn pakje bestond uit gordijnstof, tyvek, organza en kleine frutseltjes. Ik heb nu alles open liggen op een grote tafel waar ik zeer dikwijls voorbij kom. Af en toe verleg ik iets en vandaag ga ik proberen enkele ontwerpjes te tekenen.

Nog een pakje waar iemand over zal zwoegen en moeten nadenken om er iets van te maken.
Ans gaat zich ontfermen om een blog te maken over Textase en wanneer het zover is laat ik wel iets weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten