zaterdag 26 november 2011

Nieuwe school

Bij mijn bezoek aan Breda had ik de "quilt en zo" nummer 11 meegebracht. Ik weet niet hoe het komt maar bij ons ligt nu het nummer 10 pas in de winkel.
Op bladzijde 29 zag ik voor mij de oplossing staan waar ik al lang naar op zoek ben.
De foto's zijn niet je dat. In Amsterdam is er een DIY Textile school waar je een 2 jarige opleiding kan volgen in textile art en art quilting program.
Heb me onmiddellijk ingeschreven en heb nu besloten om in september 2012 te starten.( volgens mijn gekregen mails nog maar twee plaatsen)
 Je krijgt er les van Ginni Fleck , Els van Baarle , Ineken Berlyn , Jette Clover , Joanna Wroblewska , Leslie Gabrielse , Mirjam Pet-Jacobs , Cherilyn Martin , Ineke Poort. Van enkelen van hen heb ik al een workshop gevolgd.
Het is op een zaterdag dus dit is te doen.
Je kan de school vinden op http://www.diytextileschool.nl/
Er worden ook korte opleidingen gegeven maar dit is op een dinsdagavond en dat zie ik niet zitten.( veel te laat thuis)
Dit weekend ga ik alle losse stukjes tyvek ( die ik verkeerd gesneden had bij het maken van de zakjes voor Femke) verven . Bij de volgende workshop gaan de dames de gelegenheid krijgen om te ontdekken wat ze kunnen doen met tyvek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten