maandag 5 december 2011

i muvrini

Soms kan ik door een bezoek aan een tentoonstelling of een optreden zo getroffen worden dat ik er nog dagen mee bezig ben. Vrijdagavond naar een optreden geweest van i muvrini , een Corsicaanse groep met drie prachtige mannenstemmen. Zij zingen in het Corsicaans en houden zich bezig met Terranea , een groep die zich inzet voor het natuurbeheer in Corsica.
Corsica is altijd één van mijn lievelingslanden geweest en in mijn jeugd vele keren prachtige vakanties doorgebracht.
Op de folder die je in Saint-Marie kreeg stond een advertentie om in te schrijven op het boek van Mirjam Pet-Jacobs. Vrijdag is hij eindelijk aan gekomen en heb geen spijt dat ik het boek besteld heb. Een hele tijd geleden ben ik naar het verre Friesland getrokken om een worschop bij haar te volgen.
Ben een grote bewonderaar van haar werk en ben dan ook zeer blij dat ik toen een werkje heb kunnen kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten