dinsdag 15 mei 2012

Luxemburg

Ik hoop dat mijn quilt is aangekomen want het emailverkeer met ginder loopt niet zo vlot. Je moet ook gans het net afschuimen om iets te vinden over de 4 daagse. Ik ga één van de dagen wel tot daar en heb toch een paar namen kunnen vinden die tentoonstellen
Lisa Walton(Aus)  Sopie Furbyére(F)  Gilda Baron(UK)  Trudy Kleinstein(CH)   Anco Browerns(NL)   Iet van de Vrande(NL)   Maria Sponga(I)            
Ans Schipper(NL)
Het thema voor de wedstrijd was " stenen" en ik heb al een keer stukjes van mijn quilt laten zien. Ik ga hem nu gans tonen. Op de quilt  heb ik nog een graffiti met afbladerend verf gezet en heb me laten inspireren door een muur die ik gezien had. Ik hoop dat hij niet te modern is want de laatste tentoonstelling die ik gezien heb was het traditionele in de meerderheid.

2 opmerkingen: