donderdag 3 mei 2012

oeqc

Zo ver sta ik al maar het zal nu een paar dagen moeten rusten Ik heb me ingeschreven voor de workshop bij Leslie Gabrielse . Bij de eerste aankondiging stond er portret maken en hierop heb ik me ingeschreven. Toen ik mijn supply list kreeg vond ik het raar wat ik allemaal moet meebrengen. Ben toen nog eens een kijkje gaan nemen en zag tot mijn verbazing dat er een ander programma wordt gegeven. Ben hier niet gelukkig mee dat er zonder dat je verwittigd wordt er dingen veranderen. Ga het gewoon over me heen laten komen en zien wat het wordt.
Ik heb dit jaar geen werk ingezonden want ik kon me niet vinden in het thema " Florial". Voor volgend jaar is het " Berlijn" en daar heb ik wel voeling mee.
Vandaag ga ik al een kijkje nemen want de heb van alles nodig en dan kan ik de werken op mijn gemakje gaan bewonderen.

2 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me heel vervelend als er zomaar iets verandert. Dat was vast niet je bedoeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ....maar gaat vast en zeker interessant worden...!

    BeantwoordenVerwijderen