dinsdag 26 april 2011

Zomertas

Nu het zo een goed weer is heb ik mijn zomertas afgemaakt. Ik maak me elk jaar een nieuwe winter of zomertas, omdat ik een beetje geobsedeerd ben door tassen. Mijn groot tante had een zeer gekende handtassen winkel in Turnhout toen ik klein was en mijn zus en ik hebben in onze jeugd veel tijd bij haar doorgebracht. Als de winkel 's avonds dicht ging konden wij niet snel genoeg zijn want dan mochten wij in de winkel " rijke madam" spelen.
Hier hangt mijn tas aan mijn verzameling Bo-mannetjes gemaakt door de gekende keramiste Daisy Bomans Begin jaren 80 heeft zij in Zuid Afrika gewoond maar zij is terug naar ons land gekomen ( woont in Geel) omdat ze de apartheid verschrikkelijk vond en zo zijn haar Bo-mannetjes ontstaan.
Sven heeft deze morgen twee grote lichtbakken binnen gebracht die ze op zijn werk niet meer nodig hadden en ja ik kan alles gebruiken. Walter zal nu de opdracht krijgen om er iets van te maken dat boven op mijn verzamelkamer zal passen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten