zondag 1 januari 2012

Huisjes

Je zal het icoontje met het huisje al wel gezien hebben. Als je erop tikt kom je alles te weten over de gekte van de huisjes. Ik heb mijn patroontje omgezet naar paper piercing.
Het is de bedoeling dat je alleen overschotjes gebruikt en mijn groene doos zit goed vol. De dames hebben er al een paar keer ingerommeld maar hij blijft vol zitten.
Voor de tussen banen heb ik nog genoeg stof over van mijn "Ghana" stoffen.( Via via kan ik aan mooie stofjes geraken die uit Ghana komen)

Mijn huisjes staan de andere richting uit en ik ga voor het raam altijd geel gebruiken en voor het dak rood.( heb ik toch hopen van)
Ik weet niet of ik er ga komen om elke dag een huisje te maken maar het leek me een leuk project om mijn kleine stukjes op te werken en terug wat met de hand te doen.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Ann,
    leuk, zo'n scrappy huisje! Succes met de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel gezond en creatief 2012.
    Zie dat jij ook aan de huisjes gaat beginnen. Ga er een in de maand doen. Alles wat meer is, is leuk.
    Was je nu al met de opleiding in amsterdam begonnen??

    BeantwoordenVerwijderen