zaterdag 21 januari 2012

Little quilts of love

Voor de dames die de mail van Kathy niet gelezen hebben hier nogmaals een bedankje. Sinds donderdag hebben wij een tweede ziekenhuis bij. Iedereen was zeer dankbaar voor al het werk dat de dames geleverd hebben. De meeste aandacht ging naar de quiltjes met kleur en figuurtjes op.
Ik ben zelf al begonnen om ons stapeltje terug wat op te hogen.
Ik heb ook al wat pakketjes klaar gemaakt dus dames die niet kunnen wachten tot in maart zijn altijd welkom om er één te komen halen.
Voor mezelf wil ik  iedereen  ook nog eens bedanken voor het werk achter de schermen, voor de bezoekjes en me af en toe uit de nood te helpen ( rits inzetten van een meter waar ik mee aan het knoeien was) De uitleg over dit werk volgt later.
Ida haar winkel heeft een ander uitzicht gekregen. Er is nu een groter assortiment te verkrijgen ( zelfs handvatten voor onze handtassen) Je kan ook alles online bestellen http:// http://www.naaiwinkel.be/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten