vrijdag 6 januari 2012

Nieuwe inspiratie

In Nederland een boekje ontdekt dat ik nog nooit had gezien
Het is in het Duits en heb de hulp van Walter moeten inroepen om sommige dingen te vertalen.
Er staat ook een artikel in van de eerste quiltgalerie in New York met een foto van Luke Hayes zijn werk. Ik ben een fan van zijn quilts van portretten.

Er staan ook een paar workshops in o.a. met Dijanne Cevaal , haar klaprozen, batik met sojawachs en één met Beata Keller-Kerchner . Beata is zeer veel met kleur bezig en maakt prachtige werken. Je kan haar vinden op
http://keller-kerchner.blogspot.com/  Er staan ook twee filmpjes op die je zeker eens moet bekijken

Ik heb gisteren een oefening gemaakt ( veel stikken en snijden) maar moet nog wat stoffen bijbestellen . Ik vraag me af als je eerst met zeer lichte kleuren begint en langzaam naar donker gaat , je de indruk krijgt van licht in het midden.

Mijn lijnen moeten ook veel smaller want bij het versnijden gaat alles verspringen. Nu eerst stof bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten