maandag 3 januari 2011

Eerste werk van 2011

Heb gisteren de laatste werkjes aan mijn quiltje met papier af gewerkt. De titel is" twee in één ". Heb van twee verschillende workshop's een werkje gemaakt , en ga in de toekomst zeker nog papier in mijn werk gebruiken. Ik heb veel meer voeling met papier dan met glas. Dit slaat op mijn eerste jaar textiel dat ik een paar jaar geleden in Turnhout heb gevolgd. Textiel valt daar onder monumentale en voor het grootste deel moest je met glas werken. Daarom ben ik ook zo blij dat ik nu les volg aan de academie in Mol waar textiel , textiel is.
De achterkant van je quilt altijd tekenen en zeker je ophang niet vergeten.
Maak altijd een gleuf van 10 cm en over de plaats van de etiket ben ik er nu uit.
Voor een tentoonstelling staat er altijd rechts tekenen. De laatste keer bij Monique hebben we het hier nog over gehad. Rechts tekenen is links op je achterkant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten