maandag 10 januari 2011

proefjes

Heb gisteren wat proefjes in papier gedaan om te zien hoe ik het best de stoffen gebruik. Heb wel ondervonden dat ik er mijn hoofd goed moet bij houden in verband met spiegelbeeld.
Heb deze vakantie ook wat boeken kunnen lezen en heb voor kerst nog wat boeken gekregen.
Roslund en Hellstrom : Vaderwraak
Riikka Pulkkinen : De grens   zeer mooie
Jonathan Franzen : De Correctie
Rabih Alameddine : De verteller
Arnon Grunberg : Huid en haar  De eerste keer dat ik iets lees van Grunberg maar voor mij hoeft het niet
Amos Oz : Black box    Een boek in briefvorm dat ik zeer aangenaam vond
Vandaag terug academie en we hebben feestje. Iedereen brengt iets zelf gemaakt mee en ik heb gisteren Marredsous soep gemaakt.Dank zij de drukkoker van Paula ga ik heelhuids met mijn soep in Mol geraken.
Morgen beginnen de lessen terug hier thuis en kijk er naar uit wat iedereen tijdens het verlof heeft gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten