zaterdag 26 maart 2011

Knopen

Op de academie een nieuwe opdracht. Maak met verschillende materialen en knopen een nieuwe structuur.
Voor mij is dit macrame maar we mogen het zo niet benoemen. Ik heb heel wat proefjes gedaan tot ik iets vond dat me aansprak. Ik heb de weitasknoop genomen omdat er een V verschijnt .

Daarna rond een fles gewikkeld en met paverpol ingesmeerd. Zo blijft mijn structuur recht staan. De eerste heb ik met raffia gedaan. De volgende is met katoen van 4 mm. Ga nu nog opzoek naar andere materialen en verklein mijn patroon telkens met 10 procent.

Dit jaar hebben we wel veel opdrachten gehad en het is nog niet gedaan. Maandag krijgen we een nieuwe en moet mijn kelim nog afkrijgen en mijn opdracht voor kunstgeschiedenis. Vind het eigenlijk niet erg want ben wel graag bezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten