dinsdag 15 maart 2011

Rood

In de nieuwe quilt info staat een oproep om over rode werkjes iets te schrijven. Lang heb ik niet moeten nadenken want iedereen weet dat rood bij mij heel veel voorkomt, zowel in mijn werk als in mijn woning.
Dit werkje is een voorbeeld van hoe het NIET moet bij een logcabin. Gewoonlijk geef ik bij nieuwelingen altijd de logcabin eerst , mooie op de lijntjes leren naaien, maar je moet altijd oppassen dat de kruisen niet te veel opvallen. In heb me ook onmiddellijk ingeschreven voor de bus reis naar St Marie-aux Mine.

 Heb een brief ontvangen van quiltmania dat ik met een werk door de eerste selectie ben. De quilt show gaat door in Nantes van 27 tot 30 april 2011. Het is de derde keer dat " Pour l' Amour du Fill"
georganiseerd wordt en de opdracht was " Extraordinary Travels". Femke heeft gisteren mijn quiltje verzonden en nu is het afwachten.

Vroeger droomde ik altijd om een kleed te hebben uit de tijd van Marie Antoinette en mijn wens is nu gedeeltelijk vervuld. De dokter kan mijn rug niet meer recht zetten omdat er al te veel ijzer inzit, maar zit nu in een korset ( gedeeltelijk uit staal dus ben ik ook bullitproof). Het zal een aanpassing worden want ik loop en zit nu rechter, maar hoe het in de zomer zal lopen moet ik afwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten