zondag 19 juni 2011

Zijde

Dit quiltje eindelijk voorzien van een ophanging en label. De zijde heb ik gekregen van Pakistanese vrienden.Om de 5 jaar gaan ze terug naar Pakistan en de vorige keer hebben ze prachtige wilde zijde mee gebracht. De kleuren zijn zo intens.
De opdracht was een nieuw oppervlakte maken. Ik heb vooral zijde vezels gebruikt en zelfs papier zit ertussen.

Morgen zeer vroeg vertrekken we naar Istanboel en ik hoop vele foto's te maken en natuurlijk moet er iets van textiel mee naar huis worden gebracht. Ik ben juist terug om zondag van 2 tot 6 aanwezig te zijn op de tentoonstelling van de academie. Ik geef nog eens de dagen en uren
Mol Centrum    De zwaan  Markt 28
Zaterdag 25 juni van 10.00 tot 18.00 uur
zondag 26 juni van 10.00 tot 18.00 uur
maandag 27 juni van 14.00 tot 20.00 uur
dinsdag 28 juni van 10.00 tot 20.00 uur

1 opmerking: