vrijdag 6 mei 2011

Europese quilt kampioenschappen

Gisteren een eerste bezoek gebracht aan de tentoonstelling. Wat zijn er dit jaar mooie werken. Zelf heb ik een paar leuke contacten gehad en gisterenavond heb ik een telefoon gehad of ik mijn werk niet wou verkopen. Er was een dame die graag mijn werk wou kopen maar spijtig voor haar is mijn werk al aan iemand anders beloofd.

Voor de rest was ik helemaal weg van de oude Indische quilten. Ze zijn zo mooie van kleur en je kan de vele uren werk zien.

                                                                      

Zondag ga ik nog een keer terug want dan ben ik alleen en kon ik slenteren zo veel ik wil  Heb ook nog niet alles goed kunnen zien. Ben ook afgesproken met Dijanne Cevaal om wat bij te kletsen Haar laatste werken vind ik zeer geslaagd en zijn in het echt groter en mooier dan ik ze me had voorgesteld van de foto's die ik al had gezien.

Zondag nog wat foto's trekken en ik heb de cd gekocht van de wedstrijd quilts. Zeer goed en hoef ik niet al die moeite te doen en het risico te hebben dat er weer een dame voor je toestel staat.
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten