donderdag 12 mei 2011

Tegeltjes

Wat kan ik genieten om elk jaar weer mijn geliefde bloemen te zien open gaan.

Einde mei hebben we bij Monique les over tegeltjes. Ik ben al wat aan het voorbereiden zodat ik onmiddellijk kan beginnen in de les. Een foto van Cato in photoschop bewerkt  en nadien op papier afgedrukt (rechts zijn de echte kleuren niet want mijn inkt was op ) Nu kan ik gaan uitdokteren hoe ik de verdeling ga maken.

Ik heb ook eindelijk het boek "Congo" van David Van Reybrouck uit. Sommige hoofdstukken lezen gemakkelijk en vond ik interessant.
"De correcties" van Jonathan Franzen gaat over de drie kinderen van een gezin die zich moeizaam proberen te ontworstelen aan de invloed van hun ouders. Zeer mooi.
Ik ga nu het boekje " Duel" van Joost Zwagerman lezen, gaat over de wereld waarin Femke vertoefd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten