maandag 16 mei 2011

Texel boerderij Geel

Dit weekend ga ik met een standje op de open deurdagen in Geel staan. Het is de bedoeling om het patch en quiltgebeuren te promoten en uitleg te geven over de little quilts of love. Heb ondertussen van Katy vernomen dat de mama's de quiltjes met de felste kleuren of met een figuurtje verkiezen.

Dus dames die nog wat quiltjes maken , de felle kleurtjes kunnen wel.

Op zaterdag 21 mei is er een rommelmarkt en worden er workshop's gegeven. Hier kan je nog voor inschrijven en je kan kijken op http://www.texelwol.be/ of bellen naat 014/85.19.03
Op zondag 22 mei worden de schapen geschoren en zijn er allerlei rand activiteiten rond wol( spinnen , vilten enz.) Er zullen ook allerlei dieren aanwezig zijn ( zoals een show met roofvogels) en verschillende standjes ( verfstoffen, wol, juwelen. schapenkaas enz.)
Voor mijn standje heb ik wat kleinigheden gemaakt om  er nadien stofjes en fleeze van te kopen.
Ik heb kaarten en boekentussenleggers gemaakt voor groot en klein. Deze voor de kinderen zijn gehaakt.


Ik heb een schoendoos ontvangen waar deze lieve kuikentjes inzaten , Magda bedankt om me te helpen. Ook aan Katy bedankt om nog wat quiltjes binnen te brengen.
Texel alles in schapenwol
Rundsvoort 2
2440 Geel
014/85.19.03
Ik ga zelf nu een paar dagen uitwaaien in het echte Texel in Nederland zodat ik klaar ben voor het weekend in Texel Geel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten