dinsdag 3 mei 2011

Veldhoven

Vandaag de quilten binnen brengen voor de open europese quilt kampioenschappen in Veldhoven. Donderdag ga ik er een dagje van maken en zondag weer terug om alles op te halen.
Mijn quilt van verleden jaar gaat nu naar een bijenkweker die aan de rand van Turnhout woont. Ik ben altijd blij als er een quilt goed terecht komt want ik kan zo moeilijk afstand nemen.


Aan deze quilt heb ik zeer lang gewerkt, eerst de achtergrond stof geverfd met de donut methode ( speciaal oprollen) daarna een stempel gemaakt. De omlijning van de celletjes zijn met de hand. De rest is allemaal machinaal en de bloemen komen uit een Kaffe Fassett stofje ( wat had je anders gedacht) . Mijn beeld van de vorige keer hadden jullie al wel kunnen raden, het is een schilderij van Kaffe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten