maandag 30 mei 2011

Drukke zondag

Gisteren naar een tentoonstelling van intuitieve werken gaan kijken. Ik heb ook in een lang verleden me ingeschreven voor intuitief tekenen maar de tweede les ben ik op gestapt. Ik voelde me er totaal niet thuis en dacht met momenten dat ik bij de psychiater zat. De mensen waren zo gefocust op het ik en hun gevoelens.
Sommige werken vond ik niet slecht.

In de namiddag naar Wechelderzande en daar hing wel een leuke sfeer. Er werd aan de mensen gevraagd om lontwol neer te leggen en de dames gaan het grote werk nadien vilten en verkopen voor een goed doel
Ik was ook blij dat er met mijn lessen iets gedaan is en er mooie werkjes uit zijn voort gekomen.
Er lagen ook een aantal breiwerkjes en aan de voorbijgangers werd gevraagd om een stukje te breien, waar ik vlijtig mee bezig ben, om er later een textielwerk mee te maken. Vandaag de laatste les in de academie en dan kan het opbouwen van de tentoonstelling beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten