zondag 1 mei 2011

Kelim

Mijn kelim voor de academie schiet goed op maar er zullen nog wel wat uurtjes ingaan voor hij gans af is .
Ik heb ook heel wat staaltjes geverfd voor ik het goede oranje had. Op de foto zie je het niet goed maar in het oranje zitten hier en daar wat rodere stukjes die ik bekomen heb door de katoen niet overal nat te maken en gewoon in de verf laten vallen en niet te roeren.

Na drie weken vakantie is het morgen terug les en we hebben ook kunstgeschiedenis. Voor ons eindwerk had ik Gerhard Richter maar na een paar belevenissen ga ik voor de textiel. Ook tijdens de lessen kunstgeschiedenis hebben wij nog nooit iets gehad over textiel , iemand die beeldhouwen volgt zegde :  o de textiel , de zachte sector en zeker zijn jullie allemaal verpleegsters. Tijdens de voordracht van Nora kwam het ook ter spraken dat textiel in de kunstwereld nog aanzien wordt als het buitenbeentje. Heb ook de opmerking gehad , alles wat wij maken is huiskamervlijt.
Wij moeten één beeld projecteren en hierover wordt dan gedebateerd .
Hier is mijn beeld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten