zaterdag 14 mei 2011

TEXEL GEEL op 21 en 22 mei

Maandag ga ik meer schrijven over het weekend van texelwol in Geel. Vergeet het niet in je agende te schrijven.
Vandaag heb ik niet zo veel tijd want er worden taarten gebakken. Ja! mijn "jongste" wordt morgen 30 jaar en ook al woont ze nu in Antwerpen, toch heeft ze iedereen bij ons uitgenodigd. Dus morgen wordt een gezellige drukke dag.
Ik wil Els Feteris langs deze weg bedanken dat ze een foto van mijn werk in Nantes heeft genomen. Ik heb mijn quiltje reeds terug en er zaten weer leuke cadootjes bij , ook de mooie tas van quiltmania.
Els kan je vinden op http://www.web-log.nl/  Ze is gevraagd om een boek te maken . Els haar werk heeft al veel in quiltmania gestaan ( zelfs op de cover) en het boek" Tout ce qui est petie est joli" is het hebben waard.
Hoop Els in St Marie te zien en ben altijd benieuwd naar haar stand waar ze veel werk insteekt en ook al een prijs voor gehad heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten