maandag 23 mei 2011

Leuk weekend

Bedankt aan iedereen die langs is geweest, fleeze en stofjes heeft meegenomen om een nieuw quiltje te maken, foto's heeft gemaakt, leuke collega's en de vele positieve reacties. Op zo een dagen leer je ook je echte vrienden kennen en mensen die het goed met je menen.
Het is zeer druk geweest ( geen plaats op de grote parking meer). Had zelfs geen tijd meer om foto's te nemen maar ik heb geluk dat Bieke mooie foto's heeft gemaakt. ( volgende keer meer)
Ik heb ook de minder leuke verhalen gehoord , een dame die al één van onze quiltjes had gekregen ( was ons zeer dankbaar) , jonge en oudere mensen die me vertelde over hun overleden kindje. Bij sommige verhalen was ik zeer onder de indruk.
Monique heeft het niet kunnen laten om een gevilte handtas van Mariette op de kop te tikken. Mijn buit was ook niet min: zelf gemaakte advocaat , geitenkaas , planten , gerookte paling en natuurlijk wol.
Er heeft een dame zich ingeschreven voor de lessen en via de blog heeft er ook een lieve dame ingeschreven.
Kijk uit naar september.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten