woensdag 25 mei 2011

Marktjes

Verleden weekend waren er in Geel enkele roofvogels aanwezig. De foto's zijn weer van Bieke
Op 12 juni is er in " Landgoed Heidehoeve" in Kasterlee een roofvogelhappening. De mensen van deze vereniging hadden gevraagd om daar ook met mijn standje te staan De tijd is echter te kort want ik heb bijna niets meer om te verkopen.
Ik ben wel ingeschreven voor " Mon Mol Martre" op 30 en 31 juli. Dit is een jaarlijkse kunstenaarsmarkt die veel volk trekt en op zich een mooie wandeling is langs het water.
Op zaterdag in Geel heb ik op de punchmachine van JANOME kunnen werken. Ik heb weer een voorraad
om juweeltjes van te maken. De puchmachine is bij http://www.naaimachinehandel.be/ te verkrijgen en de ovale quiltringen zijn ook binnen.

Van deze vriendjes schiet niet veel meer over. Morgen op les bij Monique en daarna bericht ik over een volgend leuk marktje dat er zit aan te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten